Local cover image
Local cover image

Marketing con aplicaciones para américa latina.

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Spanish Publication details: México: Cengage Learning, 2018Edition: 1a. edDescription: 788 p. : ; gráfs., il. 27x21 cmISBN:
  • 978-607-526-641-1
Subject(s):
Contents:
Contenido: 1 El mundo del marketing. 2 Análisis de las oportunidades de marketing. 3 Decisiones de producto. 4 Decisiones de distribución. 5 Estrategias de promoción y comunicación. 6 Decisiones sobre asignación de precios. 7 Marketing impulsado por la tecnología.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Libros Libros Biblioteca Dr. Orestes Di Lullo Colección General 658.8(8) LAM/HAI (Mar) (Browse shelf(Opens below)) Available SGO22760

Contenido:
1 El mundo del marketing.
2 Análisis de las oportunidades de marketing.
3 Decisiones de producto.
4 Decisiones de distribución.
5 Estrategias de promoción y comunicación.
6 Decisiones sobre asignación de precios.
7 Marketing impulsado por la tecnología.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image